stress.gr|προβολη μηνυματος

Κωδικός

677

Μήνυμα στις

2007-04-03// 10:06:27

Τίτλος

Συμπτωμα ή Παρενέργεια της Θεραπείας

Mήνυμα

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ 39 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΦΕΡΩ ΑΠΟ ΑΓΧΟΣ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΟΓΙΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΤΑ SAROTEN 25mg ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 6 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ [ΠΟΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥΔΙΑΣΜΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ ΚΟΠΩΣΗ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥΔΙΑΣΜΑ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΛΠ] ΕΠΙΣΕΙΣ ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΜΕΓΑΛΗ ΤΡΕΜΟΥΛΑ ΦΟΦΑΜΑΙ ΜΗΝ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΕΠΙΣΕΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΣΦΙΓΓΩ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΝΑ ΚΡΥΩΝΩ ΑΠ ΤΟ ΣΦΙΞΙΜΟ, ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΦΑΡΜΑΚΟ .ΤΟ SAROTEN; ΑΝ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΒΛΑΨΟΥΝ; ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΚΑΙ ΞΥΠΝΩ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ

Ημερομηνία απάντησης

2007-05-23 08:47:14

Aπάντηση μηνύματος

Πολλές φορές διαταραχές από την ψυχική σφαίρα όπως το άγχος και η κατάθλιψη εκδηλώνονται με σωματικά συμπτώματα όπως αυτά που αναφέρετε. Αν είχατε αυτά σας τα συμπτώματα πριν από την έναρξη λήψης του φαρμάκου τότε προφανώς είναι λόγω του άγχους σας. Αν πάλι τα συμπτώματα αυτά εμφανίστηκαν ή επιδεινώθηκαν μετά την έναρξης λήψης του φαρμάκου μπορεί να αποτελούν και ένδειξη επιδείνωσης της ψυχολογικής σας κατάστασης και όχι παρενέργεια. Σίγουρα πάντως η υπερβολική ανησυχία για την σωματική σας υγεία που περιγράφετε δεν αποτελεί παρενέργεια του συγκεκριμένου φαρμάκου αλλά σύμπτωμα της ψυχολογικής σας κατάστασης. Συνήθως για τέτοιου είδους συμπτώματα ξεκινάμε με φάρμακα τύπου Εκλεκτικών Αναστολέων επαναπρόσληψης Σεροτονίνης (http://web4health.info/en/answers/bipolar-depr-med-ssris-how.htm ). Αν πάντως δεν είστε ευχαριστημένη με την αγωγή που λαμβάνετε θα έπρεπε να το συζητήσετε με το γιατρό σας. Θα μπορούσατε επίσης μαζί του να συζητήσετε το ενδεχόμενο έναρξης ψυχολογικής θεραπείας και κατά προτίμησης γνωσιακού-συμπεριφορικού τύπου. (http://www.stress.gr/therapy/therapy.php)

Περι

Το stress είναι μια οραγανωμένη προσπάθεια του ψυχιατρικού τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για την έγκυρη ενημέρωση του κοινού στις συνήθεις ψυχιατρικές διαταραχές.

Stressteen

Η σελίδα των εφήβωνstressteen

Παν. Ιωαννινων

Παν. Ιωαννίνων