stress.gr|προβολη μηνυματος

Κωδικός

393

Μήνυμα στις

03/06/04 12:10:06

Τίτλος

Έχω άστατο ύπνο, νιώθω ψυχοπλάκωμα

Mήνυμα

Γειά σας
Δεν είμαι καλά
Ξεκινώ με αυτή τη μικρή φράση που θυμίζει αστεία ατάκα και όμως δεν είμαι καλά.
Και το λέω γιατί ? γιατί έφτασα στα 30 μου και ενώ μέχρι τώρα νόμιζα ότι βγήκα αλώβητος από τις στεναχώριες της ζωής (7 χρόνια νοσοκομεία με καρκινοπαθή μητέρα που έχασα , το πατέρα μου από τροχαίο όταν ήμουν δέκα χρονών , την ομοφυλοφιλία μου και τον τρόπο που την βίωσα σε ένα νησί και η μεγάλη μου ευσυγκινησία και άλλα ) ξαφνικά ξυπνάς ένα πρωί και είσαι χάλια μέσα σου χωρίς να ξέρεις το γιατί
Δόξα ΤΟ ΘΕό έχω λύσει τα μεταφυσικά μου και δεν έχει να κάνει με τόσο μεγάλες απορίες ο εσωτερικός μου κόσμος.
Αλλά συμβαίνει το εξής που με έχει ανησυχήσει
Ενώ ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν είχα πρόβλημα με τον ύπνο τον τελευταίο καιρό ,δεν υπάρχει μεταβατικό στάδιο από την ηρεμία του οργανισμού στον ύπνο (Δεν ξέρω πως να το πω)
Τραντάζομαι παίρνοντάς με απότομα ο ύπνος με αποτέλεσμα να ξυπνάω αφήνοντας ανάσες και ήχους από το στόμα και τη μύτα κοφτούς
Δηλαδή εκεί που πάει να με πάρει ο ύπνος κάνω ΧΜΜΜΜΜΜΦΦΦΦΦΦΦ κάτι τέτοια περίεργα και ξυπνάω σε εκείνη τη φάση που είναι σαν να πέφτεις στον ύπνο.
Εκτός αυτού έχω πολύ άστατο ύπνο , ξυπνάω τη μία ζεσταίνομαι , έχω φαγούρα , ψυχοπλάκωμα , στεναχώρια , και άσχημα όνειρα
Ξυπνάω ΟΥΡΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ή και κλαίγοντας από όνειρα που είναι αστεία όταν τα διηγηθώ το πρωί
Φοβάμαι ότι έχω πείσει τον εαυτό μου ότι δεν είμαι καλά ψυχολογικά και αυτό είναι το χειρότερο
Τι πρέπει να κάνω ? μήπως είναι απλά μια περίοδος της ζωής μου και μόνο ? πότε θα πρέπει να ανησυχήσω ? δεν θα ήθελα επουδενή να πάρω φάρμακα
Ευχαριστώ

Ημερομηνία απάντησης

2004-06-16 17:11:18

Aπάντηση μηνύματος

Ευχαριστώ για το μήνυμά σας,
Απ’ όλα αυτά που αναφέρετε μου δίνετε την εντύπωση ότι υποφέρετε από έντονο άγχος πιθανώς και από κάποιας μορφής συναισθηματική διαταραχή (κατάθλιψη). Τα γεγονότα του παρελθόντος ήταν σίγουρα επώδυνα για εσάς. Αν και φάνηκε ότι τα ξεπεράσατε χωρίς να αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα, είναι πιθανόν να στιγμάτισαν την ζωή σας και οι δυσάρεστες επιπτώσεις να εμφανίζονται τώρα με την μορφή αυτών των συμπτωμάτων. Επίσης η ομοφυλοφιλία σας και ο τρόπος που την αντιμετωπίζετε και την βιώνετε αποτελεί πιθανώς έναν παράγοντα που συνέβαλε στη διαμόρφωση της συναισθηματικής σας κατάστασης.
Είναι πιθανό αυτό που περνάτε να είναι μια φάση της ζωής σας και να περάσει κάποια στιγμή από μόνο του. Αν όμως τα συμπτώματα επιμένουν για πολύ καιρό
θα πρότεινα να επισκεφτείτε κάποιον ειδικό (ψυχολόγο/ψυχίατρο) ο οποίος θα εκτιμήσει καλύτερα την κατάστασή σας και θα σας προτείνει την κατάλληλη θεραπεία εάν αυτή κριθεί απαραίτητη. Όσο για τους ενδοιασμούς σας σχετικά με την λήψη φαρμάκων θα έλεγα ότι δεν είναι δικαιολογημένοι. Τα φάρμακα μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά ανθρώπους που αντιμετωπίζουν προβλήματα ψυχικής φύσεως και δεν υπάρχει λόγος να ταλαιπωρούνται από τα διάφορα δυσάρεστα συμπτώματα που πολλές φορές παρεμποδίζουν και την καθημερινή λειτουργικότητά τους αποφεύγοντας τη λήψη φαρμάκων. Η φαρμακευτική αγωγή πάντως δεν είναι η μοναδική λύση αφού συχνά η ψυχοθεραπεία μπορεί να φανεί αρκετή για την αντιμετώπιση των συμπτωμάτων, αν και συνήθως αυτά τα δύο είδη θεραπείας εφαρμόζονται σε συνδυασμό.

Με εκτίμηση

Περι

Το stress είναι μια οραγανωμένη προσπάθεια του ψυχιατρικού τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για την έγκυρη ενημέρωση του κοινού στις συνήθεις ψυχιατρικές διαταραχές.

Stressteen

Η σελίδα των εφήβωνstressteen

Παν. Ιωαννινων

Παν. Ιωαννίνων