stress.gr|προβολη μηνυματος

Κωδικός

304

Μήνυμα στις

17/02/04 16:12:05

Τίτλος

Έμμονη ιδέα οτι έχω όγκο στο κεφάλι

Mήνυμα

Συνχαρητηρια κ.Σκαπινακη για το εργο σας!Είμαι 27 χρονων και πριν 2,5 χρονια παρουσιασα πιο εντονο ανχος σε συγκριση με τα παλιοτερα χρονια. Εχασα τοτε την παιδικη μου φιλη απο καρκινο και ταυτοχρονα με χωρισε και ο φιλος μου,που ηταν η πρωτη μου σχεση διαρκείας.Τοτε παρουσιασα δυσπνοια. Πηγα σε καρδιολογο. Δεν μου βρηκε τιποτα. Μου προτεινε να παρω μισο lexotanil για μειωση ανχους. Απο τοτε η κοινωνικοποιηση μου ηταν αυξημενη. Δηλ δουλεια με παιδια γιατι ειμαι νηπιαγωγος(και εχω παρα πολυ υπομονη και κεφι στη δουλεια μου),διακοπες και διαπροσωπικες σχεσεις. Αλλα σε φασεις ανχους επαιρνα lexotanil γιατι μου εξαφανιζε το ανχος. Περσυ κουραστηκα ψυχολογικα παρα πολυ απο τισ εξετασεις του ασεπ οπου διαβαζα επι εξι μηνες ολη την ημερα(δεν πετυχα στο τελος),εχασα την γιαγια μου(πολυαγαπημενο μου ατομο που ζουσε σπιτι μας 20χρονια)και καποιες οικονομικες δυσκολιες συναβαλαν στην αυξηση του ανχους μου. Δηλ απο το καλοκαιρι παρουσιασα βαρυ κεφαλι. Μετα απο καποιους μηνες εμφανισα κουραση στην πολυκοσμια,ξηροστομια,ημικρανιες,ζαλη,ιδρωμα στα χερια,μειωμενη συγκεντρωση σε σχεση με παλια,η οραση λιγο πιο θολη και πολυ ευαισθησια,δηλ κλαμα σε παιδικες αγαπημενες αναμνησεις και ο,τι προξενει μια ιδιαιτερη ευαισθησια. Δεν πηγα σε ψυχολογο. Μου μπηκε εμμονη ιδεα οτι εχω ογκο στο κεφαλι και για αυτο εχω ολα αυτα τα συμπτωματα. Η ιδεα αυτη εγινε το μαρτυριο μου καθοτι ηθελα συνεχως καποιος να με επιβεβαιωνει οτι εισαι καλα.και τοτε ενιωθα καλυτερα. Αλλα το ξεχνουσα μετα απο ημερες και εμπαινα στον ιδιο φαυλο κυκλο τον τελευταιο καιρο τα συμπτωματα τα παραπανω μειωθηκαν πολυ.παρεμεινε το βαρος στο κεφαλι το οποιο οταν φευγει τοτε καυτευθειαν ερχεται μια ενοχληση στο στηθος. Δεν σταματησα να παιρνω lexotanil πραγμα που μεσα μου βαθεια μου δημιουργει ενοχες και μου μειωνει την αυτοπεποιθηση μου. Πιστευετε οτι αντιμετωπιζω κατι σοβαρο που χρηζει θεραπειας?
Πως θα καταφερω να σταματησω τα lexotanil που μου μειωνουν το ανχοσ και την ανασφαλεια που τρεφω για την υγεια μου?ευχαριστω πολυ γιατρε.

Ημερομηνία απάντησης

2004-04-16 12:49:29

Aπάντηση μηνύματος

Σας ευχαριστούμε για το μήνυμα σας και συγγνώμη για την καθυστέρηση η οποία οφέιλεται σε τεχνικούς λόγους.
Από το μήνυμα σας βλέπουμε ότι όταν πρωτοπαρουσιάστηκαν τα συμπτώματα σας, όπως και τώρα που επιδεινώθηκαν, περνούσατε πολύ έντονα στρεσσογόνες καταστάσεις. Ίσως τα συμπτώματα που περιγράφετε να οφείλονται σε κάποια ελαφρά καταθλιπτικά επεισόδια εξαιτίας των καταστάσεων αυτών. Θα σας συνιστούσα να επισκεφτείτε κάποιον ειδικό που θα μπορούσε να σας συνταγογραφήσει (εφόσον βέβαια κρίνει απαραίτητο) κάποιο πιο κατάλληλο φάρμακο από το Lexotanil για την περίπτωσή σας που να το πάρετε για μικρό χρονικό διάστημα και να σας βοηθήσει. Έτσι θα καταφέρετε να μειώσετε και τα Lexotanil.

Περι

Το stress είναι μια οραγανωμένη προσπάθεια του ψυχιατρικού τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για την έγκυρη ενημέρωση του κοινού στις συνήθεις ψυχιατρικές διαταραχές.

Stressteen

Η σελίδα των εφήβωνstressteen

Παν. Ιωαννινων

Παν. Ιωαννίνων