stress.gr|προβολη μηνυματος

Κωδικός

3003

Μήνυμα στις

2010-10-05// 15:35:03

Τίτλος

Κατάθλιψη, Φαρμακοθεραπεία και Μείωση λίμπιντο

Mήνυμα

γεια σας,κατα την δειαρκεια ετησιας αγωγης με την χρηση cipralex παρατηρησα μειωση της λιμπιντο και δυσκολια επιτευξης οργασμου.ειμαι αρκετο διαστημα χωρις συντροφο πιο πολυ γιαυτο λογο θα ελεγα .τωρα,εδω και δεκα μερες την διεκοψα οριστικα οπως ειχαμε ορισει μετον θεραπευτη μου.θα ηθελα να ρωτησω μετα την οριστικη διακοπη,ο οργανισμος επανερχεται πληρως στα φυσιολογικα επιπεδα λιμπιντο και οργασμου,η' να το πω λαικα τα φαρμακα αυτα αφηνουν χουσουρια στη σεξουαλικη λειτουργια μας.σας ευχαριστω και ανυπομονω για την απαντηση σας.

Ημερομηνία απάντησης

2010-10-07 05:58:49

Aπάντηση μηνύματος

Το φάρμακο που αναφέρεται θα μπορούσε να έχει ως παρενέργεια τις διαταραχές σεξουαλικής λειτουργίας που αναφέρετε. Λίγο καιρό μετά την διακοπή του φαρμάκου το φάρμακο αποβάλλεται πλήρως από τον οργανισμό και παύει να έχει τις όποιες παρενέργειες τυχόν μπορεί να είχε. Περιμένετε να περάσει λίγος καιρός και αν οι σεξουαλικές δυσλειτουργίες επιμείνουν τότε ίσως να οφείλονται στα πλαίσια ατελώς θεραπευόμενης καταθλιπτικής συμπτωματολογίας. Οι διαταραχές της σεξουαλικότητας είναι πολύ συχνό σύμπτωμα της ίδιας της κατάθλιψης σε νεαρούς ανθρώπους.

Με εκτίμιση
ΣΜ

Περι

Το stress είναι μια οραγανωμένη προσπάθεια του ψυχιατρικού τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για την έγκυρη ενημέρωση του κοινού στις συνήθεις ψυχιατρικές διαταραχές.

Stressteen

Η σελίδα των εφήβωνstressteen

Παν. Ιωαννινων

Παν. Ιωαννίνων