stress.gr|προβολη μηνυματος

Κωδικός

1534

Μήνυμα στις

2008-04-19// 19:03:18

Τίτλος

Διαταραχές Θυρεοειδούς και Κρίσεις Πανικού

Mήνυμα

εδω και μερικα χρονια εχω θυρεοειδη υποθειροειδυσμο και παιρνω το θυρορμον το ο,1 καθε πρωι εναμιση εδω και καιρο που κανω εξετασεις η TSH ειναι κατω απο το κανονικο ειναι σχεδων μηδενικη 0,01 εγω ομως συνεχιζω συμφωνα με το γιατρο μου να παιρνω το φαρμακο χωρις καμια μειωση τον τελευταιο καιρο ομως εχω αρχιζει να εχω καποιες κρισεις πανικου λετε να φταιει αυτο η θα πρεπει να απευθυνθω σε καποιο ειδικο ψυχιατρο η ψυχολογο σας ευχαριστω γιωργος 39 ετων

Ημερομηνία απάντησης

2008-04-22 08:10:34

Aπάντηση μηνύματος

Οι δυσλειτουργίες του θυρεοειδούς επηρεάζουν άμεσα την ψυχολογία... οι κρίσεις πανικού που κάνετε μπορεί να αποτελούν σύμπτωμα μιας διαταραχής πανικού που μπορεί να έχετε αλλά από την άλλη μπορεί να αποτελούν και μια ένδειξη γενικότερης ψυχολογικής επιβάρυνσης χωρίς κάποιο ιδιαίτερο χαρακτήρα... Στην πρώτη περίπτωση υπάρχει αποτελεσματική θεραπεία που θα μπορούσε να σας βοηθήσει (γνωσιακή ψυχοθεραπεία με ή χωρίς συνοδεία φαρμακοθεραπείας). Καλό θα ήταν να απαντήσει στο ερώτημα αυτό κάποιος ειδικός που θα σας εξετάσει διεξοδικότερα παίρνοντας σας μια πλήρη ψυχιατρική συνέντευξη. Πριν απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό ψυχικής υγείας καλό θα ήταν να συζητήσετε την εμφάνιση αυτή των συμπτωμάτων σας με τον γιατρό που σας παρακολουθεί για το θυρεοειδή σας, καθώς η μηδενική TSH σε συνδυασμό με την συμπτωματολογία πανικού που αναφέρετε δείχνουν ότι ίσως μια προσπάθεια μείωσης στην χορήγηση Thyrormone να είναι δικαιολογημένη.

Με εκτίμηση
για την ομάδα του Stress.gr
ΣΜ

Περι

Το stress είναι μια οραγανωμένη προσπάθεια του ψυχιατρικού τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για την έγκυρη ενημέρωση του κοινού στις συνήθεις ψυχιατρικές διαταραχές.

Stressteen

Η σελίδα των εφήβωνstressteen

Παν. Ιωαννινων

Παν. Ιωαννίνων