stress.gr|προβολη μηνυματος

Κωδικός

1356

Μήνυμα στις

2008-02-20// 02:57:57

Τίτλος

Νεότερα αντικαταθλιπτικά και αυξηση βάρους

Mήνυμα

Ξεκίνησα θεραπεία με 10mg entact ημερησίως για 18 μήνες και τώρα βρίσκομαι σε αποθεραπεία εδώ και 1 μήνα με 5mg ημερησίως. Η συνάδελφός μου ξεκίνησε πριν 13 μήνες με 100mg zoloft ημερησίως και τώρα βρίσκεται σε αποθεραπεία εδώ και 1 μήνα με 50mg ημερησίως. Σε αυτό το χρονικό διάστημα έχουμε και η δύο αύξηση βάρους κατά 10 κιλά περίπου, πράγμα που αποδίδουμε στη λήψη των φαρμάκων αυτών.Μπορεί η αύξηση του βάρους να οφείλεται στην λήξη των παραπάνω φαρμάκων; Η διακοπή της θεραπείας μπορεί να συμβάλει στην μείωση του βάρους σε συνάρτηση βέβαια με σωστή διατροφή;Το βασικό μας ερώτημα είναι εάν αυτά τα φάρμακα συμβάλλουν στον μεταβολισμό του οργανισμού.

Ημερομηνία απάντησης

2008-02-24 13:26:19

Aπάντηση μηνύματος

Και τα 2 αυτά φάρμακα μπορεί να προκαλέσουν μια ήπια αύξηση βάρους σαν κι αυτή που περιγράφετε και η διακοπή του φαρμάκου, αν συνδυαστεί με καλή διατροφή, θα σας βοηθήσει να αποκαταστήσετε το βάρος σας. Ο μεταβολισμός δεν επηρεάζεται άλλο μετά την διακοπή των φαρμάκων αυτών.
Με εκτίμηση
ΣΜ

Περι

Το stress είναι μια οραγανωμένη προσπάθεια του ψυχιατρικού τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για την έγκυρη ενημέρωση του κοινού στις συνήθεις ψυχιατρικές διαταραχές.

Stressteen

Η σελίδα των εφήβωνstressteen

Παν. Ιωαννινων

Παν. Ιωαννίνων